Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 June 2012

harapan yg terterap....

hambik kaw...padan muka sendri... tapi pk2 balik..

.sorry Abang... not this TIME...

aku rasa klu citer kat orang...99.9999% org akan kata aku HOVER tau... yer lakan, bru masuk 3 bulan, nak frust menonggeng2... yg paham bagus...yg xpaham, mai duk ghapat2..aku nak cerita...

AL KISAHNYA....
semalam... 21 june 2012...seminggu lepas birthday aku(apa kaitan???)... dalam kepala otak duk pikiaq 1 bnda ja.. tapi tetap dok buat relaks katak ja... bukan apa, xmo mengharap bagai nak gila..last2 duk frust sorang2...(walaupun debarannya bisak buat gue punya jantung gugur...heheh)

sebenarnya duk mengira hari bila Cik P nak mai melawat... bulan lepas 22hb dia mai...so duk nerbes la sama ada BERITA BAIK tak bulan ni...kira2 balik, cycle standard 30-36hari... relaks..relaks...tapi cuak nak mampus dah... xstory pun kat cik Abang, takut dia menaruh harapan lak... tapi dia pun dah banyak kali bg hint..."ada 'berita baik' ka nak bgtau abg?"...erk.....gulp,,!!

dengan semangat yang kental, bulan ni xspare pun 'stick' untuk test... mmg nak pasrah dlm kegabraan..hhahha... tambah lak skg ni dok gila baca blog org2 yg TTC and berjaya...lagi la semangat+nafsu(erk..?) berkobar2...

mcm smua maklum, i kan duk jauh ngn laki.... hari tu, sebulan uolls xjumpa laki...nasib xmati pucuk...hahhaha.. pastu, apa lagi, plan bagai nak gila la bila nak jumpa... kira semua bagai.. tambah tolak kali bahagi semua formula kuar... yup, kna tepat pada 'masa' itu...ngam... hahhaha... kiranya ngam2 sui la kan... kna lak sebulan xjumpa...hahahhah... paham2 sudeeyy.. 


jadinya...semalam 21hb...tahap nerbes makain meningkat tapi still buat COOL... dalam kepala otak dah duk byg mcm2... sabar2... sblm tdo pun duk pk jgk smpai xleh nak tdo... last2 niat dalam hati... 

AKU BERNAZAR SEKIRANYA ADA REZEKIKU & ABG UNTUK KALI INI, 
AKU AKAN BERPUASA NAZAR 1 HARI....


pastu bru leh tdo..(padahal dah ngntok..hahahha)...

TIBA-TIBA!!

(sambung next entry...dah pjg sgt)

No comments:

Post a Comment