Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 January 2013

apa ada pd SOMBONG!!

lil baby progress - 19 weeks.


salam smua... ni entry x puas hati aku ngn seseorg... org kata, time mengandung, jgn mngata org, jgn benci org kang kna kat anak.. hmm...ok...tapi nak buat camna, seakan2 ada smthng dlm hati yg xlepas n kna ceritakan kat seseorg / sesuatu...

xder apa sgt pun cuma ada la mamat kat opis ni... SAFETY OFFICER jer pun tapi blagaknya mcm SPM... aku mmg jarang berinteraksi/ada kaitan ngn mamat ni..tapi smlm, rasa mcm nak pjjak2 ja mamat ni masa dlm meeting.

cara cakap mmg xleh nak diterima.. SPM yg the chair meeting tu pun xseteruk dia. yg buat aku bengang sgt ngn dia ni... aku tnya dia, leh x tlg renewkan Geen card CIDB. sbb slalunya safety officer yg buat klu kat mna2 projek pun... tau apa dia jwb.

"sy just nak bgtau smua org kna ada green card. hal nak renew ni smua sy xambik tau. byk lagi bnda yg sy nak buat. pergi sndri kat KL sna klu nak renew ka apa ka!!!"

mak ai...bahasa...sungguh indah... HELLO!!! ko tu safety officer jer kot. jgn la nak blagak mcm besar sgt. ko ingt org lain kat office ni gyg2 kaki jer ker kat office.

tu la kan manusia... EGO, SOMBONG & SELLFISH dah jadi amalan dunia. aku xdendam kat sapa2 tapi aku just mntak org2 yg mcm ni, Allah bayar cash balik kat depa. nak lari p mna, minggu awal bulan Feb ni, diorg2 ni nak kna audit. kita tunggu jer la kan apa nak jadi. huahuahua....



No comments:

Post a Comment