Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 May 2012

otak & hati xbekerjasa...

skali lagi... selang seminggu... benda yang sama jadi... xtau salah kat mna...
nak tau apa jadi?...


org kat sna berdiam diri tanpa sebarang bunyi, pergerakan, suara apatah lagi bau... xtau la nak cakap macamna... xtau salah kat mna... 


seriusly, rasa nak nanges sgt2 skg ni... bertabahlah hati.. kang bdak2 opis ni nampak, diorang kata gila pulak... 
tapi...memang rasa nak nanges...


dr pagi samapi skg, dah berjuta kali mscall, dah berpuluh kali msg. apa pun xder... aku tau aku kna luat sbb duk jauh ni mmg byk hal n dugaan... tapi... sgt2 xleh nak bertabah klu diam ja camni.  dah menyampah ngn aku ka? dah bosan ngn aku ka? or dah ada pengganti aku?... klu betul, apa leh buat, xkan nak paksa lak kan.. tapi tolong la bgtau apa masalhnya sebenar2nya.


aku tau..duk jauh2 ni, aku kna byk2 sabar... aku kna percaya kat dia... tapi..... klu duk snyap mcm ni, smua yg xlogik pun otak kata logik... tu masalahnya... klu betul dah ada pengganti, aku redha... tapi yg buat aku paling risau... dia selamat ka? or senyap2 ni sebenarnya xsihat ka, demam ka, sakit perut ka, terjatuh tangga ka...nauzubillah... tapi macam aku kata la... klu dah duk senyap, benda yg xlogik pun aku dok pikiaq...


ya Allah, tlg la... tlg bukakan hati Abang untuk just msg aku bgtau yang dia ok. tu dah cukup. sepanjang hari aku cuba nak sedapkan hati... konon2nya abg senyap ni sbb nak buat suprise... ttba aku balik kerja nnti, abg dah terjegat depan pintu rumah... Ya Allah, klu la betul... ada jgk yg terjun tiruk tingkat satu nnti... 


wahai hati...tabah la... kat umah nnti, nak nages ka, nak apa ka...dah xkisah.. tinggal lagi sepuluh minit jer.. tolong sabar...


"Abang, syg tau abang xbaca blog ni...tapi ni ja cara syg nak luahkan apa yg ada dlm hati ni... xtau nak citer kat saper sbb dah x tersimpan rasanya... Syg harap, syg masih ada di hati abg. Love u so much and only u in my heart."


p/s: Tom, The Boss ada bg kerja... tapi seriusly otak xmemberikan kerjasama yang sepatutnya... xleh nak pk...terpaksala datang kerja esok sbb nak siapkan kerja.






No comments:

Post a Comment