Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 May 2012

menangis...

salam smua...
ni kisah semalam... 2nd day at work...
al-kisahnya, smlm baru dapat jumpa ngn HR BSSB ni... macam PM nak dapat jumpa ngn dia ni...bz sgt..
dia pun cerita la apa2 yang patut pasal kerja.. ada la berita yang BEST n xBEST lepas jumpa si HR ni...


CERITA BEST
lepas brief apa patut, si HR ni habaq my  Site Allowance iaitu sebanyak RM 800... wow..'terlebih sudahh..."...heheh Alahamdulillah rezeki dr Allah. sebenarnya masa interview, diorg cakap dapat kurang dari tu, tiba2 dah jadi RM800...terkejut BERUK la BETA... hahhhaha.... 


CERITA xBEST
Si HR ni cerita yang projek kat MANJUNG tu, kontrak 1TAHUN ONLY!!!...grrr....geramnya rasa... rasa macam kna tipu pun ada... haritu kata 2TAHUN lebih..ni dah terkurang pulak... xkan nak duk manjung setengah tahun ja??? (projek dah start 4-5 bulan)... En Soami camna..xkan nak cari kerja lain pastu pindah lain tempat lak...mmg sgt geram.. so skg ni mmg sgt BLURR ttg perancangan masa depan kitorg...dah macam 'tungging terbalik' dah semua...


pastu, aku kna lapor diri kat SITE MANJUNG hari isnin ni jgk...Mak Aiii....xkan dalam 2 hari ja aku nak prepare...FIZIKAL & MENTAL tu...


disebabkan mengenagkan nasib yang xpasti nanti, aku jadi sgt xder mood. nak senyum pun xmampu. bila En Soami tnya, aku xleh nak cerita...rasa sebak ja.. xtau la pasai pa...aku rasa lemah sgt. sebab utamnya ialah, aku kna p MANJUNG Ahad ni, dia xikut sama...aku p sendri ja. Budget xmengizinkan... 


DAN....


aku akan berjauhan ngn dia untuk 3minggu. waaaa......!!!!!!!!!!! ni yang paling xsanggup. dengan tinggal 2 hari ja lagi aku nak p MANJUNG...2HARI!!!...macam2 aku pk... tinggal 2 hari ja nak peluk dia, nak kiss2 dia, nak gurau2 ngn dia...aku jadi sangat emo. yang Si Soami leh la pulak buat xder perasaan. leh dia bantai layan mangga online... sakitnya jiwa.. habis aku geget, habis aku gentel...xder prasaan jagak...oppss...sorry ter18sx...hahahhah


last-last...aku masuk bilik sorang2 setelah 10 jota kali aku ajak dia...masuk bilik layan novel... aku rasa novel tu xder la touching mna pun...stakat pasu bunga jatuh atas kaki ja pun... tapi... aku leh bantai nangis xingt DONIA... aku pun pelik...xleh nak stop lak tu... hmmm... maybe jiwa aku betul2 KACAU kot. novel tu maybe sebagai 'spark plug' ja untuk aku... hmm...macam2... tapi mmg aku sgt emo smlm... last2 aku hantar msg kat laki aku yang duk ada kat depan tv... hahhaha....dasar pemalas.laki yang sekangkang kera pun nak sms jgk... hahha.. ini sms syahdu aku di tengah mlm....


" Abg, i've only 2days to be with u. dont know how it will be without u by my side.love u so much"


boom trus aku nagis balik macam org gila.... hmm.... kejadian selepas atu biarlah RAHSIA...harharhar....

































No comments:

Post a Comment