Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 April 2012

LAPAR & SEDIH

xtau nak tulis apa... mood mmg xder... bukan stakat tergolek masuk longkang, terjun gaung gamaknya mood pagi ni... xkisah la berapa kali janji pun, bnda ni tetap jadi.

isu yg sama dari dulu sampai skg. apa yg patut aku buat? duk diam saja mcm xkena.. bila bersuara, pasti ada yg terasa. kasar sgt ka aku bercakap? klu nak dibandingkan la aku skg ngn dulu...80% kot lain... tapi tu still xcukup. bukan ka spatutnya kita kna terima org tu seadanya? the way how he/she is? hm... tah la.. klu nak ikut aku makan hati, xcukup kaki n tangan nak kira...tapi....?????

mungkin inilah dugaan cabaran yg aku kna tempuhi. bersabarlah hati. tabah lah engkau. mungkin 'dia' blom memahami. mungkin jua dia sedang mencari... biarlah air mata yg menemani, buat pengubat sedih dihati...

insyaallah, smua nya akan berakhir nanti.. kebahagiaan yg dicari, pasti memunculkan diri...

No comments:

Post a Comment