Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 December 2011

durian runtuh...yeeehhhaa.....

durian runtuh??...yup..
tapi bukan yg menguntungkan tapi menyusahkan & menyerabutkan kepala...

hehehhe...sebenarnya, ni pasal kerja...
aku ni, klu xder kerja...seminggu tahap goyang kaki.
mai opis pun ..ghejanya main game n FB jer la...

tapi..

klu time kerja datang...menimbun2..
yg lagi sakit hati.. serentak pulak tu semua...

dalam 1 hari, tba2 ja kerja datang berlari2 dengan gembiranya kat aku...

grrr....geram betul...

tu yg aku kata macam durian runtuh..tapi menyusahkan...

skg ni aku ada 6 kerja nak kena setlekan...
- 3 work program yg nak kena revised walaupun dah berjuta2 kali revised..
  ni angkara client yg selalu tunjuk pandai...
- 3 report progress project yang aku jgk kna hadap.
  wlpun bigboss dh ckp, report PM sndri buat..smuanya mai lambak kat aku jgk...

so, jadinya kerja menimbun2... ikutkan hati mmg malas sbb smua kerja ni, xsepatutnya aku buat...

budusss......

No comments:

Post a Comment