Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 July 2011

DI HALAU BAGAI LEMBU MEREMPAT

walaupun tajuknya bunyi macam kasar..tapi itulah yg aku rasa sekarang... aku pun xtau knapa aku emo sgt pasal bnda ni... mgkin sbb cara, keadaan + situasi memburukkan lagi keadaan.

dengan hanya 1 month plus notice...mcmna aku nak cari rumah lain... dan yng paling penting, mna aku nak cari budget utk pindah. nak masuk umah sewa lain, confirm ada dep kna bayar...dgn sewa lori, duit pindah2...mna aku nak cekau... bila aku call bgtau...sorang pun xnak paham perasaan aku. semua mcm nak salahkan aku sbb masih stay kat rumah tu. mmg sgt sedih. stau aku...aku xpernah buat xlayan klu ada yang call utk lepaskan tensen...aku akan layan sehabis baik. tapi bila aku call nak buat sesi luahan perasaan...aku jgk yang salah. hmm...ntah la... sedih sgt rasa... macam xder org yang paham aku..

xper la...klu dah macam tu..biar la aku survive sndri... biar la xmkn pun...aku sendri yang tanggung kan... skg aku tgh cari rumah/bilik yang sesuai n dekat. aku mmg sgt2 xder budget untuk pindah rumah skg. last leh stay situ sampai raya ja...maknanya aku kna pindah dr rumah tu bulan posa ni... dgn nak raya lagi... Ya ALLAH... tabahkanlah hati ku ni....  mmg semua cakap raya ni aku xpayah nak kuarkan apa2... tapi ada ka diorg pk...raya mmg nak pakai det byk...xkan aku nak buat kering ja...buat bodo ja... xper la... aku redha n ikhlas nak tlg.. yg lain aku serahkan kpd Dia. klu mmg dah xnak tlg aku...xper...aku xkisah....

 aku xmintak byk...just sokongan. aku bersyukur yang En T paham keadaan aku skg.

ni mmg apa yang aku rasa skrg...luahan hati...klu dah xder org yang aku leh cerita...bek aku tulis spy beban  yg aku rasa ni terluah juga...xder la aku jadi org gila sorang2 nnti...

hati, tabahlah..Insyaallah semuanya akan OK nnti. berusaha + tawakal....

No comments:

Post a Comment