Zaira's Pocket Money

Everything 'bout Zaira

Lilypie Second Birthday tickers

-US-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 May 2011

HQ.....tidakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 MAY 2011....

tarikh keramat yg sgt menakutkan n menyakitkan hati & jiwa raga...
Mr GMY suh aku masuk HQ.. argghhh!!! terseksa jiwa oo kna duk HQ...

jauh tul nak meredah pagi2 buta ....klu dulu kat site.... relaks ja sbb dekat sesangat... bak kata org.."kent*t pun dengaq"... tapi klu dah kna duk HQ...nangeh xberlagu la....huhuhuu.... jauh sepasal, minyak sepasal...tol lagi....cuma nasib baik sket la...xjem sgt...waarrggggghhhhh!!!!!!!!!!!

nak dijadikan cerita... duk HQ ni memang tensen...suh duk HQ tergedik2...tapi haram, apa pun xsediakan...dah macam pelarian mintak sedekah ja...itu ini kena mntak....mmg bengang gila...

disebabkan dah seminggu jadi pelarian... hari jumaat haritu... org len semua dah g meeting, aku ngn selamber 
katak kodoknya...
meng'arrange'kan balik meja aku...hahhahhah...kita kasi larik sket dari itu CCTV... mmg buruk jadinya opis ni...tapi lantak la....janji aku happy...

lagi satu bnda yg buat aku bngang sgt...internet kat opis ni leh lak dia men block2...FB confirm2 dia block...ngek betui... 

nasib ,
  
&
  
boleh...klu x mmg dah lama jd
 
INCREDIBLE HULK...


oleh yg demikian...rasa2nya...leh kot nak tetapkan pendirian utk terus consistent menulis n meluahkan perasaan dalam blog ni...kakhkhakahkah...

No comments:

Post a Comment